6 companii care se ocupă de natură

6 companii care se ocupă de natură

Nu este un secret faptul că închiderea recentă a guvernului a avut un impact asupra parcurilor noastre naționale. Pentru 34 de zile, dezvoltările noi și deranjante din parcurile care au rămas deschise fără angajații federali au făcut titluri („Parcul Național Joshua Tree a fost distrus în timpul închiderii.” Acum, vizitatorii tăie copacii „În timpul închiderii, parcurile naționale se transformă în Wild West„).

Privind înapoi asupra epavelor, este clar că câteva săptămâni de neglijență pot lăsa daune reale și reverberante pe terenurile noastre sălbatice. Joshua Tree nu se poate recupera pe deplin până la 300 de ani; pistele lăsate de vehiculele off-road continuă să distrugă terenul deșert fragil ca o rană.

La fel ca majoritatea tragediilor, nu putem decât să sperăm că aceasta va deveni un apel de trezire. Sute de oameni s-au adunat deja pentru a plânge devastarea și pentru a cere o nouă cale de urmat, unde parcurile sunt protejate în cazul unei opriri viitoare. Este mai important ca oricând să exersați principiile „Lasă-te fără urme”, îndrumări cu privire la modul de a minimiza amprenta asupra naturii, când vizitați terenuri protejate și faceți donații Fundației Parcului Național atunci când puteți.

Un alt mod de a te implica este prin sprijinirea marcilor care lucrează pentru a menține excelentul în aer liber. Acești șase comercianți cu amănuntul în aer liber au inițiative impresionante pentru a menține natura înfricoșată în viitor:

REI

Programul CoI de la REI costă 20 de dolari pentru a vă alătura și vă oferă acces la vânzări speciale și reduceri la unelte și excursii în aer liber. Bratul filantropic al companiei oferă aproape 70% din veniturile sale nonprofiturilor care lucrează pentru protejarea în aer liber. Doar în 2017, Co-op-ul a donat 8,8 milioane de dolari. De asemenea, REI sa angajat să doneze cel puțin 250 000 de dolari pentru a contribui la eforturile de restaurare a parcului național în urma închiderii.

Patagonia

În ultimii ani, Patagonia și-a găsit glasul ca o forță politică, iar compania a fost foarte vocală împotriva politicilor care amenință terenuri protejate. Fondatorul său, Yvon Chouinard, este de asemenea forța din spatele a 1% pentru Planeta, o organizație nonprofit lansată în 2002 pentru a aduna companii care doresc să doneze 1% din profiturile lor organizației de mediu. Patagonia este membră a organizației, care a pus peste 175 milioane de dolari pentru promovarea mediului înconjurător. Patagonia a lansat, de asemenea, recent, Action Works Company, o resursă on-line care arată utilizatorilor cum să se implice în problemele de mediu din zona lor.

Fata de Nord

În calitate de cofondator al Alianței de Conservare (împreună cu Patagonia, REI și compania de camping Kelty), The North Face a oferit milioane de dolari în granturi pentru conservarea locurilor sălbatice din întreaga lume. North Face a fost, de asemenea, un partener fondator al Fondului de Acces pe campania de conservare a terenurilor, care se concentrează pe menținerea zonelor de alpinism în Statele Unite.

L. L. Bean

L.L Bean, o companie care a sărbătorit de mult puterea vindecătoare a naturii, a anunțat că va dona direct proiectelor de restaurare a parcului național după închidere, angajații companiei fiind de acord să ofere personal o mână acolo unde pot. „LL Bean se angajează să sprijine accesul publicului la exterior, nu doar pentru că este afacerea noastră, ci pentru că așa suntem noi. Bucurarea de lumea naturală este valoarea noastră de bază”, a declarat Stephen Smith, președinte și director executiv un comunicat de presă.

KEEN

De la înființarea sa în 2003, marca de unelte de exterior a donat mai mult de 15 milioane de dolari partenerilor nonprofit, cum ar fi Leave No Trace, Forest Park Conservancy și American Whitewater. „Terenurile publice și spațiile deschise sunt comori din întreaga lume și noi simțim responsabilitatea de a le proteja pentru generațiile viitoare”, spune Chris Enlow, directorul responsabilității corporatiste la KEEN. „Deci, mergem plimbându-ne implicându-ne oriunde facem afaceri și asigurându-ne că locurile în care trăim, lucrăm și jucăm sunt protejate”.

Blue By

Pentru fiecare produs vândut, United By Blue elimină 1 kilogram de gunoi. Până în prezent, compania a reușit să elimine peste 1,5 milioane de lire sterline în Statele Unite și în străinătate. În 2018, a găzduit lucrări de curățare în 20 de state diferite și primul său de peste mări în Țările de Jos. „Este vital să ne asigurăm că reducem impactul nostru, oferind oportunități educaționale și angajându-ne să folosim materiale ecologice, astfel încât să putem continua să păstrăm locurile unde ne jucăm”, spune Ethan Peck. Păstrați filele din calendarul de curățare al companiei pentru a vedea dacă sunt planificate pentru zona dvs. în 2019.

You Might Also Like