Este mult mai ușor decât crezi: cum să-ți faci propriul aliment sănătos pentru bebeluși

Este mult mai ușor decât crezi cum să-ți faci propriul aliment sănătos pentru bebeluși

Există două metode de pornire a substanțelor solide – traseul tradițional de piure, iar celălalt este procesul de înțărcare condus de către copil. Acest articol se ocupă de traseul de piure, deoarece înțărcarea condusă de către copil este mai mult o filosofie decât un plan bazat pe rețetă.

Pentru a începe, aveți nevoie de echipamentul potrivit:

  • Steamer
  • Robot de bucătărie
  • Scaun înalt
  • Linguri
  • Depozitare
  • Plan

Când să începeți să faceți propriile alimente pentru copii?

Academia Americană de Pediatrie recomandă începerea suplimentării laptelui cu alimente la aproximativ 6 luni, iar medicii pediatri recomandă de obicei oriunde de la 4 la 6 luni. Este important să căutați semne ca un copil să poată sta fără suport, să se încline pentru mâncare și să se intereseze de mâncare. Fiica mea, care tocmai se întoarce timp de 6 luni, îmi ia mâncarea din mâna mea și o împinge în gură!

Sunt doar câțiva pași!

Gatiti fiecare articol pana cand este moale (fie prin aburire sau friptura).

Aruncați ingredientele într-un blender și adăugați lichid – fie lichidul pe care l-ați aburit, fie laptele matern sau apa pentru a începe. Pe măsură ce progresați, adăugați niște grăsimi cum ar fi uleiul de cocos, uleiul de măsline, untul hrănit cu iarbă și ierburile și condimentele.

Amestecați, amestecați, amestecați!

Vă recomandăm să începeți o singură opțiune de cimbru (doar avocado, de exemplu). Salvați fructele mai dulci pentru mai târziu, pentru a nu dezvolta prea mult un dinte dulce (este mai mult timp pentru asta mai târziu!). Opțiunile mele preferate pentru început sunt avocado, morcovi, dovlecei, fasole verde, spanac și cartofi dulci.

După câteva săptămâni de piureuri cu un singur ingredient, vă recomand să începeți să adăugați ierburi și condimente pentru a vă excita gusturile, deoarece este vital să vă extindeți gusturile și să dezvoltați consumatorii aventuroși. Cele mai multe arome pe care le oferiți mai devreme, cu atât mai probabil copilul dvs. se va bucura mai târziu de o varietate de alimente. Arome preferate includ scorțișoară, ghimbir, menta, chimen, usturoi, ceapă, tarhon, cimbru și rozmarin. Apoi începeți să combinați ingredientele cu amestecuri precum spanacul și ceapa cu usturoiul (provocați-i!). În cele din urmă, puteți adăuga în unele alimente întregi aburit, cum ar fi morcovi (în benzi lungi) pentru a le juca.

Ce tip de ingrediente trebuie folosit pentru a face alimente pentru copii?

Vă recomandăm să vă alimentați alimentele pentru copii atunci când este posibil. Acestea sunt cultivate fără utilizarea hormonilor, a organismelor modificate genetic (OMG) sau a pesticidelor sintetice. Dacă acest lucru nu este posibil, utilizați lista Dozuri murdare pentru a vă concentra pe cumpărarea celor mai pulverizate culturi organice.

Evitați mierea (pentru primul an), pericolele de sufocare (lucruri cum ar fi struguri, carne dură, câini calzi, piei dure, popcorn, nuci), pești bogați în mercur și zahăr rafinat.

Când îți faci mâncarea, știi exact ce se află în ea și de unde provin ingredientele. Spun părinților cu care lucrez să mă concentrez asupra câtorva elemente nutritive cheie pentru a vă asigura că copilul lor se dezvoltă opti moli: grăsimi, omega-3, fier și probiotice (de fapt, acestea sunt, probabil, substanțe nutritive mari pentru ca întreaga familie să se concentreze și asupra!).

Grăsimile sunt necesare pentru dezvoltarea creierului și a nervilor și ajută la absorbția principalelor substanțe nutritive. Surse bune de grăsime sănătoasă pentru copilul dvs. includ avocado, unt de nuci, semințe (dovleac, floarea-soarelui etc.), uleiuri (ulei de măsline extra virgin, ulei de nucă de cocos și ulei de avocado), ghee și lapte integral.

Omega-3 acizi grași sunt esențiale pentru dezvoltarea creierului și au efecte benefice asupra numeroaselor afecțiuni neurologice cum ar fi ADHD și autism.

Stocurile de fier sunt diminuate până când copiii au vârsta de 6 luni, deci este important să obțineți acest mineral prin alimente. Sursele cheie sunt carnea și păsările de curte, precum și opțiunile de plante cum ar fi legumele, fasolea, tofu și legumele cu frunze verzi.

Sănătatea florei intestinale este esențială pentru o digestie eficientă și pentru un sistem imunitar puternic. Un intestin sanatos poate, de asemenea, sa imbunatateasca sau sa reduca probabilitatea unor afectiuni comune ale copilariei cum ar fi eczeme, alergii alimentare si astm. Sursele bune de probiotice includ kefirul, miso, iaurtul, legumele fermentate, pâinea prăjită și multe altele. Poate doriți să luați în considerare un supliment dacă ați transmis prin secțiunea C sau dacă bebelușul dumneavoastră a luat antibiotice la o vârstă fragedă.

Cum să iei alimente pentru copii de casă?

Tot ce ai nevoie sunt câteva mușcături (de la o linguriță până la o lingură de la început). Începeți o dată pe zi timp de câteva săptămâni înainte de a vă deplasa de două ori pe zi. Hrăniți-le în momentele în care acestea sunt cele mai fericite, deci nu prea foame sau obosit. De exemplu, după hrănirea lor de dimineață și înainte de somnul lor este un timp minunat sau după după-amiaza lor de prunc înaintea cina.

La început (în primele câteva luni), cantitatea de lapte și / sau formula trebuie să rămână neschimbată (de la 24 la 40 uncii). Nu este decât până în jurul lunii nouă ca laptele / uncii de grăsimi să înceapă o scădere lentă, pe măsură ce alimentele devin mai degrabă de masă.

Lăsați-o pe micuțul tău așezat în scaunul înalt și stai jos în fața lor, așa că ești logodită în timpul furajelor. Așezați niște alimente pe o lingură (și pe scaunul înalt sau pe covor) și puneți-o pe tavă, lăsați-i să se joace cu ea puțin și cel mai probabil își vor da seama. Când trebuie să le hrăniți, asigurați-vă că ați pus lingura de aproximativ 12 centimetri în fața lor și lăsați-le să se aplece să mănânce. Dacă își deschid gura pentru a le da mai mult și dacă își închid gura sau se uită în altă parte, opriți hrănirea și purtați-i să se joace cu mâncarea și lingura!

Lăsați copilul să se joace cu mâncarea și să nu vă grăbiți să-i ștergeți gura. Ei vor face o mizerie, și lăsându-le să se joace cu alimente este o parte importantă a dezvoltării lor. Învățând copilul cum să mănânce este la fel de important ca și ce să mănânci. Aceasta este probabil o singură dată când ar trebui să fii fericit că se joacă cu mâncarea ei, așa că lăsați-o să devină dezordonată!
Doriți să jucați cu o rețetă? Aceasta este una dintre cele mai avansate, pentru că după absolvirea tarifului cu un singur ingredient.

1 lingură de ulei de măsline
1 praz, numai albe și verzi, tocate
1 cană fasole albă conservată

Metodă

Aduceți fasolea (necretă) într-o cratiță într-o cratiță. Gatiti timp de 5 minute. Scurgere.

Într-o tigaie mare de saut, încălziți uleiul de măsline pe căldură medie-mare până când se sclipi. Adăugați prazul tocat și gatiți, amestecând ocazional, până când este moale, 5 – 7 minute.

Se adaugă fasolea albă și prazul sosul într-un blender și se amestecă până se înmoaie.

Păstrați piureul în frigider timp de până la 3 zile.

You Might Also Like