Cum sa scapi de disconfortul adus de fasole – II

Cum sa scapi de disconfortul adus de fasole - II

4. Ramaneti hidratat.
A bea multa apa dupa consumul de alimente bogate in fibre, precum fasolea, poate ajuta digestia si poate reduce balonarea. „Poate suna contraintuitiv, dar a ramane hidratat descurajeaza retinerea de apa, deoarece corpul tau nu se chinuie sa se tina de apa pe care o are.

Cu toate acestea, „prea mult fluid va poate dilua substantele chimice digestive necesare pentru a descompune amidonul”, spune Miller. Asa ca recomanda sa bea inghitituri mici la masa, in timp ce Cannon sugereaza omiterea hidratarii in timpul unei mese si in schimb sa bei apa cu 30 de minute inainte si dupa. Testeaza ambele optiuni pentru a vedea ce functioneaza cel mai bine pentru corpul tau. Indiferent, acorda prioritate sa ramai hidratat pe tot parcursul zilei, nu doar in preajma mesei.

5. Miscati-va corpul.
Miscarea fizica a corpului dupa masa ajuta alimentele sa calatoreasca mai repede prin sistemul digestiv, ceea ce va permite sa evitati aceasta senzatie grea, balonata, spune Cannon.

„O scurta plimbare dupa o masa care include fasole – sau orice alt aliment, intr-adevar – sustine digestia optima”, spune Cannon. Sau incercati aceste pozitii de yoga, care pot ajuta la stimularea digestiei.

Linia de jos.
Daca te lupti cu gaz inconfortabil si balonare ca urmare a consumului de fasole, s-ar putea sa nu merite efortul. Dar tineti cont, fasolea este o capsa ieftina, versatila, incarcata cu nutrienti. Asadar, in loc sa le reduceti cu totul, incercati aceste cinci sfaturi aprobate de experti pentru a ajuta la gestionarea problemelor digestive.

You Might Also Like