Ai fi dispus sa investesti intr-o schimbare?

Ai fi dispus sa investesti intr-o schimbare

În ceea ce privește cine va cumpăra aceste mașini noi, rămâne de văzut. În timp ce ultimul raport Global EV Outlook al Agenției Internaționale pentru Energie arată că numărul de mașini electrice vândute (majoritatea Tesla) aproape că s-a dublat în 2018, EV-urile sunt încă un procent relativ mic de vehicule noi. În SUA, acestea reprezentau aproximativ 3% din mașinile vândute în 2018. Chiar și în California, statul în care sunt cele mai solicitate, au crescut doar cu 5,5%.

Ar putea fi pentru că mașinile electrice sunt încă, în medie, scumpe. De obicei, producătorii plătesc cu aproximativ 12.000 de dolari pentru a le face și costă oriunde de la 30.000 la 80.000 de dolari – noul model al lui Porsche va costa între 150.900 și 185.000 de dolari. Dar industria auto speră că subvențiile guvernamentale vor reduce costurile și vor încuraja mai mulți oameni să achizitioneze astfel de vehicule.

Apoi apare problema stațiilor de încărcare. În prezent, există aproximativ 20.000 de persoane în Statele Unite, dar majoritatea sunt grupate în zonele urbane. În plus, acestea sunt specifice rețelei, ceea ce înseamnă că puteți utiliza una doar dacă aveți o mașină care se află în rețeaua sa. Pentru a pune oamenii în largul lor în timpul sesiunilor lungi de condus, rețelele încep să se conecteze, iar noile stații sunt construite într-un ritm rapid. Pe partea de producție, există și o presiune pentru a face mașini care pot parcurge distanțe mai lungi; cei mai mulți dintre ei susțin acum că vor dura oriunde între 200 și 400 de mile cu o singură taxă.

Reducerea consumului de plastic și trecerea la produse naturale reprezintă pași către o viață mai durabilă și fiecare pas ne îndreaptă spre noi orizonturi. Dar investiția într-o mașină electrică este mai mult ca un salt. Transportul este în mod constant unul dintre cei mai mari contribuitori la amprenta de carbon a persoanei obișnuite, iar Uniunea Oamenilor de Știință Preocupați estimează că EV-urile pot ajuta la reducerea consumului de ulei în SUA până la jumătate până în 2035. Iată în speranța că noile inovații și stimulente ale industriei să susțină public mașinile de la 0 la 60 în câțiva ani sau mai puțin.

You Might Also Like