Cum faci diferenta intre pofta si foame?

Când oamenii aud despre postul intermitent, sunt, înțeles, îngrijorați că simt foame. Fie că este vorba de planul 5: 2, fereastra de opt ore, în fiecare zi, sau de un alt plan de post, vorbim despre ceva timp îndepărtat de farfurie – ceva cu care majoritatea oamenilor nu sunt obișnuiți. Dar, cu beneficii variind de la funcția cognitivă îmbunătățită la longevitatea crescută, nu este de mirare că oamenii sunt dispuși să încerce postul.

Deci, ce faci când inevitabil te lovești de foame? Iată un ghid rapid despre momentul în care trebuie să mancati sau să continuați postul.

Ar trebui să simțiți foame in timpul postului intermitent?

În primul rând, ar trebui să simțiți foame atunci când postești? Aceasta este de fapt una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primesc cu privire la postul intermitent. Iar răspunsul este da, foamea este complet normală. Când începeți să încorporați postul intermitent în rutina dvs., probabil că veți simți foame după câteva ore, pur și simplu pentru că corpul dvs. este obișnuit să aibă acces constant la alimente.

Dar nu vă faceți griji, a vă simți flămând nu înseamnă că faceți ceva rău sau că ați eșuat in tinutul postului. De fapt se datorează scăderilor nivelului de glucoză. Scaderea glicemiei are ca rezultat aparitia senzatiei de foame, DAR odată ce corpul te obișnuiește cu postul intermitent, fluctuațiile de glucoză nu te vor afecta la fel de mult. Traducere: nu veți simți foame de fiecare dată când postești. Odată ce ajungeți într-un ritm bun cu postul, acel sentiment ca trebuie să mănânc chiar acum va fi probabil subliniat.

Cei mai mulți dintre noi care trăim din dieta occidentală – chiar și o dietă occidentală sănătoasă – sunt obișnuiți cu glucoză și căderi. Căderile sunt ceea ce ne determină de obicei să mâncăm. Când începeți postul intermitent, trebuie să învățați să îl diferențiați de foamea adevărată.

Sfatul meu: Începeți să scadeti zahărul total în dieta dvs. cu două până la trei săptămâni înainte de a începe să încorporați postul intermitent în rutina dumneavoastră. Acest lucru va ajuta la stabilizarea fluctuațiilor de glucoză, astfel încât să nu simțiți aceste pofte intense.

You Might Also Like