Cum faci diferenta intre pofta si foame? | II

Când ar trebui să incetati postul?

OK, dar cum să determinați când să va opriti și când să mâncați? Dacă tocmai începeți postul intermitent, vă sugerez să vă evaluați foamea și nivelul de energie în mod regulat și să păstrați un jurnal al modelelor observate. Iată câteva sfaturi:

  • Începeți încet. Încercați mai întâi perioade de post mai scurte pentru a măsura dacă puteți gestiona postul intermitent în mod regulat. Pe parcursul a două săptămâni, încercați posturi de 12 până la 16 ore la fiecare trei zile. După aproximativ două săptămâni, observ că majoritatea oamenilor obțin rezultate și simt mai multă energie. Dar, desigur, acest lucru variază.
  • Urmăriți-vă dispozițiile. Fericit, nefericit, neliniștit, crud? Țineți seama de aceste schimbări de dispoziție în timp ce începeți procesul de post intermitent. Dacă observați că stările de spirit fluctuează, opriți postul pentru câteva zile și așteptați cel puțin trei-cinci zile înainte de a încerca din nou. Caută ajutor profesional dacă stările tale de spirit nu se stabilizează odată ce încetezi postul.
  • Monitorizează-ți somnul. Este deranjat sau dormiți mai bine? Postul ar trebui să vă ajute să vă sprijiniți ritmul circadian, nu să-l aruncați de pe urma. Dacă postul vă lasă să vă simțiți obosit și încet, faceți câteva zile libere.
  • Fii răbdător. Durează aproximativ două săptămâni pentru ca multe dintre beneficiile postului intermitent, cum ar fi energia crescută și starea de spirit ridicată, să intre în vigoare. Efectele pe termen lung ale sângelui dumneavoastră și parametrii sănătății vor dura mai mult, de obicei la trei luni din experiența mea.
  • Fii în siguranță. Dacă vă simțiți amețit, incomod sau aveți orice alte aspecte legate de simptome, opriți complet postul și consultați un medic.

Încă nu sunteți sigur dacă ar trebui să mănânci sau să păstrezi? Înainte de a vă decide să renunțați la dureri de foame, încercați acest lucru: bea apă sau ceai. Asigurați-vă că selecția dvs. are foarte puțin zahăr și conține sub 40 de calorii. Acum, așteptați 30 de minute și vedeți dacă foamea dvs. scade.

Dacă tot îți este foame, acesta este un semn că ar trebui să iei absolut o pauză din post. Efectuarea alegerii de a sparge rapid, fără a simți vinovăția este foarte importantă la începutul acestui proces. Corpul tău încă se adaptează, deci fii blând cu tine. Rupeți-vă postul cu o masă sănătoasă (gândiți-vă: legume, proteine ​​și grăsimi sănătoase) și continuați mai departe. Dacă decideți să încercați din nou, luați în considerare scurtarea ferestrei de post.

Postul intermitent este sigur pentru toată lumea?

Deși postul a fost practicat de mii de ani și este în general considerat sigur, există unii oameni care nu ar trebui să încerce. Nu interveniți rapid dacă lipsiți de perioade lunare, având simptome exagerate de PMS, dacă sunteți gravidă sau alăptați sau dacă simțiți vreun tip de perturbare hormonală. De asemenea, trebuie să vă consultați cu un medic dacă sunteți la orice medicamente care pot fi afectate de post.

Începerea cu postul intermitent și măsurarea progresului dvs. poate fi foarte personală. Nu există încă suficiente cercetări pentru a ne oferi instrucțiuni exacte. Asigurați-vă că discutați cu un expert sau cu medicul dvs. personal pentru a încerca în condiții de siguranță postul.

You Might Also Like