Trucuri prin care puteti elimina durerea spatelui, maxilarului și a gâtului

Trucuri prin care puteti elimina durerea spatelui, maxilarului și a gâtului

Cei mai multi oameni sufera de dureri de cap, spate sau maxilare. De fapt, durerea cronică a spatelui este unul dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii merg la medic. La fel ca mine, mulți dintre voi ați încercat toate căile de atac cum ar fi acupunctura, yoga și stretching, masaj etc. Toate acestea au oferit diferite grade de scutire temporară. (Cuvânt cheie: temporar.)

Când mă gândesc la postură, primul gând care mi-a apărut în minte este un adolescent care sta aplecat. Sunt singurul? Întotdeauna mi sa spus că am o poziție bună, adică stau drept, așa că nici măcar nu m-am gândit la ideea că postura mea mi-a provocat durerea. Dar, în opinia dr. Rudy, „Postura este un comportament subconștient, nu vă gândiți la mușchii voștri posturali, creați aceste obiceiuri la începutul vieții care vă poartă cu dvs. Mușchii dvs. sunt ca lutul și se formează în orice poziție pe care o dețineți le înăuntru. E efectul cumulativ. Și nu este vorba numai de a nu-ți păsa sau de a nu-ți păsa, ci și despre favorizarea unei părți peste cealaltă. Asimetrie. Învățând acest lucru, am început să mă gândesc la postură – și cum să o schimbe pentru mai puțină durere – într-un mod cu totul nou.

Întotdeauna mi-am închipuit că mușchii mei s-au datorat acelei plimbari cu avionul sau o noapte rea de somn sau ținând toate tensiunea mea pe gât (așa cum mi-a spus fiecare terapeut de masaj). Doamna Rudy m-a informat că doar după modul în care stăteam pe scaun, putea să vadă că un umăr era mai mare decât celălalt, capul meu era înclinat și m-am mutat în mod natural într-o parte. Toate acestea au creat o curbă ciudată în coloana vertebrală și, conform Dr. Rudy, contribuie la durerea mea.

Tactica ciudata pe care o folosesc pentru a indeparta durerea cronica.

Deci, ce faceți cu asta? Potrivit dr. Rudy, este un plan în două părți. În primul rând, deveniți mai conștienți de sine și apoi restabiliți echilibrul făcând exact opusul a ceea ce ați făcut pentru întreaga viață. „Fiți conștienți de comportamentele dvs. subconștiente, stabiliți o alarmă pentru a vă reaminti și pentru a deveni mai conștienți de poziția dumneavoastră și de modul în care stați.”

Oamenii au obiceiuri și sunt adesea schimbate în poziții bizare, fără să-și dea seama. nu ești drept, fa exact exact opusul. Asta înseamnă că, dacă stați în mod normal cu piciorul stâng, traversat de genunchiul drept, înclinat pe cotul stâng (așa cum fac eu), comutați și treceți piciorul drept peste genunchiul stâng și aplecați pe cotul drept. Pregătiți-vă, se va simți mai ciudat decât credeți.

Dr. Rudy chiar sugerează să folosești telefonul cu cealaltă mână, mutând totul pe partea stângă a biroului tău spre dreapta și invers, purtând poșeta pe umărul opus și chiar mestecând pe partea opusă. Odată ce v-ați echilibrat, vă puteți concentra pe folosirea în mod egal a ambelor părți. Dar acum, trebuie să vă concentrați asupra faptului că sunteți dezechilibrat în contrariul în care vă aflați acum. E un fel de a-ți păcăli mintea ca să devii mai ambidextră și să echilibrezi slăbiciunile musculare pe care le-ai dezvoltat de-a lungul timpului.

Acest lucru poate părea ciudat la început (cred cu siguranță că a fost), dar până acum am găsit-o cu adevărat eficientă. Pentru mine este logic să înțelegeți că înfrângerea durerii cronice nu se realizează printr-o oră de acupunctură sau de un masaj aici și acolo. Este vorba despre ceea ce faci cu corpul tău timp de 40, 50, 60 de ore pe săptămână, în fiecare săptămână. Potrivit dr. Rudy,

„Trebuie să investighezi lumea ta și să identifici microtraumele care apar în mod constant. Trebuie să îți dai seama ce este sau nu există altă modalitate – nu terapia fizică, nu chiropractica, celulele stem, acul, acupunctura, te va ajuta.”

You Might Also Like