Curiozitati: Cum genereaza corpul nostru energie?

Curiozitati Cum genereaza corpul nostru energie

Alți profesioniști din domeniul medical consideră că este importantă și această abordare a postului de dopamină. „Personal particip la postul de dopamină folosind retrageri de meditație și deconectându-mă cu viața modernă, petrecând timp în natură”, spune Molly Maloof, MD, medic personalizat în medicină a cărei practică este axată pe furnizarea de optimizare a sănătății investitorilor din San Francisco și Silicon Valley, directori, și antreprenori. „Cred că este un mod extraordinar de a vă contacta în contact cu dorințele dvs., de a liniște mintea, de a vă neliniști și de a deveni mai disciplinat.”

Cum explică experții beneficiile? Are de-a face cu „condiționarea clasică”, spune Sepah, un proces care implică dopamina care ne ajută să învățăm. Practic, cu o pregătire suficientă, „stimuli necondiționati” pe care nu i-am văzut niciodată – precum o notificare pe smartphone-ul dvs. – pot deveni „stimuli condiționați”, deoarece învățăm să anticipăm o recompensă. Acea recompensă ar putea fi atenuarea emoțiilor noastre negative, sau a vedea ceva care ne face să râdem, ca un montaj de cățeluși stângaci care aleargă în mișcare lentă. „Acest tip de armare poate duce la un comportament impulsiv / dependențial”, spune el.

Un articol fascinant de la Harvard despre dependența smartphone-urilor abordează în continuare subiectul, explicând că, „de fiecare dată când un răspuns la un stimul duce la o recompensă, aceste asociații devin mai puternice prin întărirea conexiunilor neuronale între anumite celule ale creierului … deși nu la fel de intens ca o lovitură de cocaină, stimuli sociali pozitivi vor avea ca rezultat, de asemenea, o eliberare de dopamină, consolidând orice comportament precedent. ”

Dar, cu postul de dopamină, „îndepărtarea temporară a acestor stimuli problematici poate ajuta la recăderea creierului”, spune Maloof. Aceasta este în realitate în conformitate cu o tehnică bazată pe terapia cognitiv-comportamentală (CBT) numită „controlul stimulului”.

Și, cel puțin în cazul „postului” de pe rețelele de socializare, se pare că are unele beneficii destul de importante dincolo de încălcarea comportamentelor proaste. Un studiu din 2019 a descoperit că studenții care au tăiat Facebook-ul timp de o săptămână au experimentat o reducere de 17% a simptomelor depresive, au recâștigat 13 ore din timp și s-au angajat în activități mai sănătoase.

You Might Also Like